2018-as kiadványok
Letölthető dokumentumok
2018. VI. évfolyam 1. szám
A kiadványban szereplő cikkek letöltése:
Tanulmányok:
Fekete Dávid - 25 éve Győrben az AUDI - A kutatás eddigi eredményeinek összegzése
Dusek Tamás - Poreisz Veronika - Koltai Judit: Az Audi Hungária Zrt. pénzügyi elemzése
Novoszáth Péter: Az állami szubvenciók szabályozása és szerepe a hazai járműipari beruházásoknál
Reisinger Adrienn: Az Audi Hungária Zrt. CSR tevékenysége
Feketéné Czakó Katalin: Egy magyar járműipari KKV nagyvállalattá válásának sajátosságai
Poreisz Veronika: A Borsodi Műhely Kft. fejlődésének és gazdasági szerepének bemutatása
Vinkóczi Tamás: A REHAU Automotive Kft. működési sajátosságai
Szemerédi Eszter: A Jankovits Engineering Kft. tevékenysége és együttműködő partnerei
Reisinger Adrienn: Győri autóipari beszállító vállalkozások CSR tevékenysége öt vállalkozás példáján
Könyvismertetés
Szemerédi Eszter: A vidékfejlesztés regionális és kulturális összefüggései
Konferenciabeszámoló
Kovács Kármen: Prague Conference on Behavioral Sciences 2018
2018. VI. évfolyam 2. szám
A kiadványban szereplő cikkek letöltése
Tanulmányok
Szabó Pál: Térszerkezeti kihívások és fejlesztési térségek Magyarországon
Krankovits Melinda - Szörényiné Kukorelli Irén: Eltűnik-e a tér a távoktatással?
Csizmadia Szilárd - Győri Szabó Róbert: Javaslatok az idősmarketingben alkalmazandó eszköztárra
Lévai András: Rezsiközösség 2.0, avagy ügyvédek a coworking irodában
Könyvismertető:
Szemerédi Eszter: A vidékfejlesztés regionális és kulturális összefüggései
Konferencia beszámoló
Kovács Kármen: Prague Conference on Behavioral Sciences 2018
2018. VI. évfolyam 3. szám
A kiadványban szereplő cikkek letöltése
Tanulmányok
Tóth Balázs István: Észrevételelek a tőkeértelmezések kiteljesedéséről... és ami utána következik
Poreisz Veronika: Magyarországi nagyvárosok versenyképessége vállalataik teljesítménye alapján
Vinkóczi Tamás: Pénzintézetek térbelisége Magyarországon
Keller Veronika - Ercsey Ida: Szegmentálás az egészséges táplálkozással szembeni attitűd alapján
Ferencz Veronika - Józsa László: Marketing sajátosságok az iszlám országok gazdasági gyakorlatában
Horváth Adrián: Az idő, mint a döntési környezet része a disztribúcióban
Könyvismertetés
Konferenciabeszámoló
2018. VI. évfolyam 4. szám (angol nyelvű kiadvány)
A kiadványban szereplő cikkek letöltése
Tanulmányok
Gábor Kozma - Ernő Molnár: The role of industrial parks in the economic development of Debrecen
László Juhász: Overview of industry 4.0 tools for cost-benefit analysis
Petra Platz: Lessons drawn from co-branding with a lovemark. Results of an experimental research