All Issues, Volume 6, 2018
Downloadable documents
Volume 6, Issue 1, 2018
Articles of the issue may be downloaded separately below
Studies
Fekete Dávid - 25 éve Győrben az AUDI - A kutatás eddigi eredményeinek összegzése
Dusek Tamás - Poreisz Veronika - Koltai Judit: Az Audi Hungária Zrt. pénzügyi elemzése
Novoszáth Péter: Az állami szubvenciók szabályozása és szerepe a hazai járműipari beruházásoknál
Reisinger Adrienn: Az Audi Hungária Zrt. CSR tevékenysége
Feketéné Czakó Katalin: Egy magyar járműipari KKV nagyvállalattá válásának sajátosságai
Poreisz Veronika: A Borsodi Műhely Kft. fejlődésének és gazdasági szerepének bemutatása
Vinkóczi Tamás: A REHAU Automotive Kft. működési sajátosságai
Szemerédi Eszter: A Jankovits Engineering Kft. tevékenysége és együttműködő partnerei
Reisinger Adrienn: Győri autóipari beszállító vállalkozások CSR tevékenysége öt vállalkozás példáján
Volume 6, Issue 2, 2018
Articles of the issue may be downloaded separately below
Studies
Szabó Pál: Térszerkezeti kihívások és fejlesztési térségek Magyarországon
Krankovits Melinda - Szörényiné Kukorelli Irén: Eltűnik-e a tér a távoktatással?
Csizmadia Szilárd - Győri Szabó Róbert: Javaslatok az idősmarketingben alkalmazandó eszköztárra
Lévai András: Rezsiközösség 2.0, avagy ügyvédek a coworking irodában
Book review
Szemerédi Eszter: A vidékfejlesztés regionális és kulturális összefüggései
Conference report
Kovács Kármen: Prague Conference on Behavioral Sciences 2018
Volume 6, Issue 3, 2018
Articles of the issue may be downloaded separately below
Studies
Tóth Balázs István: Észrevételelek a tőkeértelmezések kiteljesedéséről... és ami utána következik
Poreisz Veronika: Magyarországi nagyvárosok versenyképessége vállalataik teljesítménye alapján
Vinkóczi Tamás: Pénzintézetek térbelisége Magyarországon
Keller Veronika - Ercsey Ida: Szegmentálás az egészséges táplálkozással szembeni attitűd alapján
Ferencz Veronika - Józsa László: Marketing sajátosságok az iszlám országok gazdasági gyakorlatában
Horváth Adrián: Az idő, mint a döntési környezet része a disztribúcióban
Book review
Conference report
Volume 6, Issue 4, 2018
The download of the issue (in English)
Articles of the issue may be downloaded separately below
Studies
Gábor Kozma - Ernő Molnár: The role of industrial parks in the economic development of Debrecen
László Juhász: Overview of industry 4.0 tools for cost-benefit analysis
Petra Platz: Lessons drawn from co-branding with a lovemark. Results of an experimental research