All Issues, Volume 2, 2014

Downloadable documents

Issue 1, Volume 2, 2014

The download of the issue

Articles of the issue may be downloaded below

META-ECONOMICS

Platz Petra: Egy gazdaságtudományi axióma marketing manifesztációja 

SPACE

Koltai Zoltán - Galambosné Tiszberger Mónika: Nagyvárosok helyzeti előnyben 

ECONOMY

Lukács Eszter - Völgyi Katalin: Integrációs folyamatok és azok gazdasági eredményei Délkelet-Ázsiában

Lentner Csaba - Szegedi Krisztiana - Tatay Tibor: A társadalmi felelősségvállalás helye és szerepe a bankszektorban

Czakó Katalin: Az üzleti inkubáció globális értelmezése

Perger József: A digitális gyár koncepciójának alkalmazása

Takácsné György Katalin: Innováció a mezőgazdaságban és a "zöldítés" (greening) 

MAN & SOCIETY

Csizmadia Szilárd - Győri Szabó Róbert - Kovács Norbert: Idősmarketing

Book Review

Ablonczyné Mihályka Lívia: Borgulya Istvánné Vető Ágnes Ágota: Kulturális távolságok - vállalatokon belüli és országok közötti interakciókban 

 

Issue 2-3, Volume 2, 2014

The download of the issue

Articles of the issue may be downloaded below

META-ECONOMICS

Dusek Tamás: Gondolatok Hayekről, Keynesről és a Keynes-Hayek vitáról 

SPACE

Kecskés Petra: Az ipari parkok fejlődési sajátosságai és értelmezési különbségei a generációk véleményének tükrében

Szalkai Gábor: Korlátok és lehetőségek a szentesi kistérségben 

Pintér Tibor: Szerbia társadalmi-gazdasági állapota a 21. század elején

ECONOMY

Dr. Szalka Éva - Dr. Katits Etelka: A legnagyobb magyar elektronikai vállalkozások operatív gazdálkodásának elemzése, avagy a cégkockázat befolyásoló tényezői 

MAN & SOCIETY 

Elek Nóra Ilona: A munkavállaló lobbi az intézményi változók tükrében

ECOLOGY & ECONOMY 

Szigeti Cecília: A "szétválás" szerepe az ökohatékonyság kérdéskörének megítélésében

Conference Report

Pásztor Szabolcs: Konferencia beszámoló a Szabó Katalin 70. születésnapja alkalmából rendezett ünnepi konferenciáról 

 

Issue 4, Volume 2, 2014 (in English) 

The download of the issue

Articles of the issue may be downloaded below

SPACE

Vera Plhonova: Development of Municipal Authority's Communication with the Public Including Emphasis on Concepts of CSR Following 

Tamás Dusek: Comparison of Air, Road, Time and Cost Distances in Hungary

ECONOMICS

Jeremiás Balogh: The Evaluation of Competitiveness of the Hungarian Wine Sector 

Rainer Schabereiter: Take Tech - Connecting Economy and Education at an Early Stage

MAN & SOCIETY

Ariel Bükiné Foki - Márta Konczosné Szombathelyi: Investigation of Corporate Excellence Applying Corporate Reputation Model and the EFQM Model 

Péter Huszka - Réka Lukács: A Study of Health Behaviour Among Students

ENVIRONMENTAL SCIENCE 

Cecília Szigeti - Anita Borzán: Is Eco-efficiency the way to Becoming More Green, or is Everything Swept Away by the Jevons Paradox?