All Issues, Volume 2, 2014
Downloadable documents
Issue 1, Volume 2, 2014
Articles of the issue may be downloaded below
META-ECONOMICS
Platz Petra: Egy gazdaságtudományi axióma marketing manifesztációja
SPACE
Koltai Zoltán - Galambosné Tiszberger Mónika: Nagyvárosok helyzeti előnyben
ECONOMY
Czakó Katalin: Az üzleti inkubáció globális értelmezése
Perger József: A digitális gyár koncepciójának alkalmazása
Takácsné György Katalin: Innováció a mezőgazdaságban és a "zöldítés" (greening)
MAN & SOCIETY
Csizmadia Szilárd - Győri Szabó Róbert - Kovács Norbert: Idősmarketing
Book Review
Issue 2-3, Volume 2, 2014
Articles of the issue may be downloaded below
META-ECONOMICS
Dusek Tamás: Gondolatok Hayekről, Keynesről és a Keynes-Hayek vitáról
SPACE
Szalkai Gábor: Korlátok és lehetőségek a szentesi kistérségben
Pintér Tibor: Szerbia társadalmi-gazdasági állapota a 21. század elején
ECONOMY
MAN & SOCIETY
Elek Nóra Ilona: A munkavállaló lobbi az intézményi változók tükrében
ECOLOGY & ECONOMY
Szigeti Cecília: A "szétválás" szerepe az ökohatékonyság kérdéskörének megítélésében
Conference Report
Issue 4, Volume 2, 2014 (in English)
Articles of the issue may be downloaded below
SPACE
Tamás Dusek: Comparison of Air, Road, Time and Cost Distances in Hungary
ECONOMICS
Jeremiás Balogh: The Evaluation of Competitiveness of the Hungarian Wine Sector
Rainer Schabereiter: Take Tech - Connecting Economy and Education at an Early Stage
MAN & SOCIETY
Péter Huszka - Réka Lukács: A Study of Health Behaviour Among Students