Az Audi Hungaria Zrt. CSR tevékenysége

Authors

  • Adrienn Reisinger Széchenyi István University Author

DOI:

https://doi.org/10.14513/

Keywords:

vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), AUDI, multinacionális vállalat, szponzoráció

Abstract

A tanulmány célja, hogy áttekintést nyújtson az AUDI HUNGARIA Zrt. társadalmi felelősségvállalásának (CSR) jellemzőiről a következő kérdések mentén: Milyen tevékenységet folytat a vállalat a CSR keretében? Milyen alapelvek vezérlik a vállalatot a tevékenység során? Mi jellemzi a CSR menedzsmentet és kommunikációt? A vállalati társadalmi felelősségvállalás sokféle tevékenységet jelenthet a gyakorlatban, melynek volumene többek között függhet a vállalati mérettől is. A tanulmány kitér arra, hogy mi jellemzi a multinacionális vállalatok CSR tevékenységét, majd bemutatja a vállalat CSR tevékenységét az alábbi kategóriák mentén: sport, kultúra, oktatás és környezet támogatása; karitatív tevékenységek és munkatársi önkéntesség. A CSR tevékenység bemutatásához szükséges információkat egyrészt a vállalat honlapján található források, másrészt személyes interjú alapján mutatom be.

Published

2018-03-31

Issue

Section

Articles

How to Cite

Reisinger, A. (2018). Az Audi Hungaria Zrt. CSR tevékenysége. Tér - Gazdaság - Ember Journal of Region, Economy and Society, 6(1). https://doi.org/10.14513/

Similar Articles

1-10 of 101

You may also start an advanced similarity search for this article.