Javaslatok az idősmarketingben alkalmazandó eszköztárra
DOI:
https://doi.org/10.14513/Keywords:
idősmarketing, univerzalitás, termékfejlesztés, termék-előállítás, eladásAbstract
Az idősek fizikai, pszichés és szociális változásai olyan következményekkel járnak, melyek kihatnak a fogyasztási és vásárlási szokásaikra is. Az időseknek a fiatalabbaktól részben eltérő igényei, szükségletei vannak, ami az eladási- és marketingeszközöket is befolyásolja, másféle marketinggel lehet őket megszólítani, speciális marketing-csomagot (pl. termékfejlesztés, design, üzletek berendezése, csomagolás, reklám, eladási nyelvezet, ügyfélszolgálat, stb.) érdemes összeállítani. A német és angolszász szakirodalom, németországi és amerikai kutatások eredményeinek feldolgozása alapján a tanulmány megvizsgálja a termék előállítás és -eladás különböző részterületeit, illetve hogy milyen eszköztárat érdemes alkalmazni az idősmarketing területén.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Journal of Region, Society and Economy

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.