2014-es kiadványok
Letölthető dokumentumok
2014. II. évfolyam 1. szám
A kiadványban szereplő cikkek letöltése
METAKÖZGADASÁGTAN
Platz Petra: Egy gazdaságtudományi axióma marketing manifesztációja
TÉR
Koltai Zoltán - Galambosné Tiszberger Mónika: Nagyvárosok helyzeti előnyben
GAZDASÁG
Czakó Katalin: Az üzleti inkubáció globális értelmezése
Perger József: A digitális gyár koncepciójának alkalmazása
Takácsné György Katalin: Innováció a mezőgazdaságban és a "zöldítés" (greening)
EMBER ÉS TÁRSADALOM
Csizmadia Szilárd - Győri Szabó Róbert - Kovács Norbert: Idősmarketing
Könyvismertetés
2014. II. évfolyam 2-3. szám
A kiadványban szereplő cikkek letöltése
METAKÖZGAZDASÁGTAN
Dusek Tamás: Gondolatok Hayekről, Keynesről és a Keynes-Hayek vitáról
TÉR
Szalkai Gábor: Korlátok és lehetőségek a szentesi kistérségben
Pintér Tibor: Szerbia társadalmi-gazdasági állapota a 21. század elején
GAZDASÁG
EMBER ÉS TÁRSADALOM
Elek Nóra Ilona: A munkavállaló lobbi az intézményi változók tükrében
ÖKOLÓGIA ÉS GAZDASÁG
Szigeti Cecília: A "szétválás" szerepe az ökohatékonyság kérdéskörének megítélésében
Konferenciabeszámoló
2014. II. évfolyam 4. szám
A kiadványban szereplő cikkek letöltése:
SPACE
Tamás Dusek: Comparison of Air, Road, Time and Cost Distances in Hungary
ECONOMICS
Jeremiás Balogh: The Evaluation of Competitiveness of the Hungarian Wine Sector
Rainer Schabereiter: Take Tech - Connecting Economy and Education at an Early Stage
MAN AND SOCIETY
Péter Huszka - Réka Lukács: A Study of Health Behaviour Among Students