Márkaszeretetre hangolódott fogyasztók

Szeretetmárka a magyar piacon, a Pöttyös példája

Szerzők

  • Kira Zoé Farkas Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző
  • Szilárd Németh Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző
  • Richárd Kása Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző
  • Árpád Ferenc Papp-Váry Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző

Kulcsszavak:

szeretetmárkák, márkaimádók, márkahűség, újravásárlás, Pöttyös

Megjelent

2024-06-30

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Hogyan kell idézni

Farkas, K. Z., Németh, S., Kása, R., & Papp-Váry, Árpád F. (2024). Márkaszeretetre hangolódott fogyasztók: Szeretetmárka a magyar piacon, a Pöttyös példája. Tér - Gazdaság - Ember Journal of Region, Society and Economy, 12(1-2). https://tge.sze.hu/tge/article/view/389